مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 02:452020-08-21حوادث

بسته خبری پلیس| از توقیف جنسیس با 444 ادکلن قاچاق تا کشف 10 هزار چسب سیلیکون


پلیس هرمزگان موفق به کشف 444 بسته ادکلن قاچاق از یک دستگاه خودروی جنسیس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پلیس هرمزگان در 48 ساعت اخیر موفق به کشف چند محموله بزرگ قاچاق کالا در این استان شد.

محموله ادکلن قاچاق به مقصد نرسید    با تلاش مأموران ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر، یک دستگاه خودرو جنسیس حامل 444 عدد ادکلن خارجی قاچاق به ارزش 150 میلیون تومان توقیف شد.

  به گفته علیرضا گزمه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو جنسیس مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو، تعداد 444 ادکلن خارجی قاچاق را کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

کشف زمین خواری 14 هکتاری در شهرستان بندرخمیر رییس پلیس آگاهی استان از رفع تصرف 14 هکتار از زمین های بنیاد مسکن به ارزش 1 میلیارد و 264 میلیون ریال در شهرستان بندرخمیر خبر داد.

  سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح جزییات این خبر، بیان کرد: در راستای گزارشات واصله مبنی بر اینکه تعدادی از اهالی روستای کشارسرگپ کهورستان شهرستان بندرخمیر اقدام به تخریب اراضی ملی و تصرف آن کرده اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از توقیف جنسیس با 444 ادکلن قاچاق تا کشف 10 هزار چسب سیلیکون

بسته خبری پلیس| از توقیف جنسیس با 444 ادکلن قاچاق تا کشف 10 هزار چسب سیلیکون